ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

 Умови цього Договору розроблені у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про телекомунікації» від 18.11.2003 р., Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою КМУ від 11.04.2012 р. №295 та Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, затверджених рішенням НКРЗІ від 29.11.2012 р. №624, Цивільного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», інших актів законодавства.

Цей Публічний договір про надання телекомунікаційних послуг регламентує порядок надання телекомунікаційних послуг доступу до інтернет межі «МІЙ ДІМ» Цей договір є Публічним договором в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України і має відповідну юридичну силу.

   ФОП Небиліцин С.В., надалі “Провайдер”, в особі Небиліцина Сергія Васильовича, діючого на підставі свідоцтва про державну реєстрацію, та включеного до Реєстру Провайдерів, провайдерів телекомунікацій на підставі Рішення НКРЗІ від 17.12.2019 № 610, № 1814 у Реєстрі станом на 03.08.2021р.  , з однієї сторони, та _________________________________________________________________________, далі “Абонент”, в особі ________________________________________, діючого на підставі _______________________, з другої сторони, разом надалі — “Сторони”, склали дійсний договір про наступне:

Абонент — фізична або юридична особа, що уклала з Провайдером  Договір.

Договір — цей публічний договір про надання телекомунікаційних послуг, який укладається між Абонентом та Провайдером шляхом прийняття Абонентом пропозиції Провайдера укласти Договір шляхом виконання дій, передбачених умовами цього Договору.

Послуга — телекомунікаційна послуга з доступу до мережі Інтернет (через  мережу «МІЙ ДІМ»), яка надається Провайдером Абонентам у відповідності до умов діючих Тарифних планів.

Сайт Провайдера (Сайт) – сайт Провайдера в мережі Інтернет, що розміщений за адресою:  http://moydom.org.ua

Мережа «МІЙ ДІМ» — сукупність майна і споруд зв’язку Провайдера, об’єднаних у єдиному технологічному процесі для забезпечення надання Абонентам Послуг.

Особистий кабінет – веб-сторінка на Сайті Провайдера, що містить статистичну інформацію про обсяг отриманих Абонентом Послуг, поточний стан Особового рахунку Абонента та іншу інформацію. Крім того, на цій сторінці здійснюється замовлення Абонентом конкретних Послуг та вибір Абонентом Тарифного плану на Послуги, що замовляються, зміна Тарифного плану, а також розміщуються спеціальні повідомлення Првайдера для Абонента. Адреса сторінки входу до Особистого кабінету Абонента надаються  при реєстрації Абонента.

Тарифний план – сукупність цінових умов та тарифів, що встановлюють обсяг та вартість Послуг, правила їх застосування, способи розрахунків, особливості тарифікації, та інша інформацію, які затверджуються Провайдером самостійно, та оприлюднюються на Сайті Провайдера.

Точка демаркації – точка розмежування відповідальності Провайдера і Абонента при наданні Послуг, якою є порт на телекомунікаційному обладнанні Провайдера.

Щомісячний платіж – передбачена Тарифним планом абонентська (абонентна) плата та, або інший  фіксований щомісячний платіж за Послуги та, або Додаткові послуги, що надаються Провайдером протягом розрахункового періоду.

1 ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Провайдер надає Абоненту послуги з цілодобового доступу до мережі Інтернет через мережу  «МІЙ ДІМ» та інші, пов'язані з цим послуги, замовлені Абонентом, надалі за текстом - «Послуги».

1.2. Абонент користується Послугами та оплачує їх відповідно до умов цього Договору, умов Публічного Договору про надання телекомунікаційних послуг, що є невід’ємною частиною цього Абонентського договору та розміщені в мережі Інтернет на сайті Провайдера www.moydom.org.ua.

1.3. Загальні положення замовлення та отримання Абонентом Послуг, надання їх Провайдером, порядок та строки оплати Абонентом замовлених Послуг, права та обов’язки сторін тощо, встановлені умовами Публічного Договору про надання телекомунікаційних послуг.

1.4. Укладаючи Абонентський договір, Абонент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Абонентом положень Абонентського договору, умов Публічного Договору про надання телекомунікаційних послуг, затверджених Провайдером та оприлюднених на офіційному сайті  www.moydom.org.ua.

1.5. Сторони визнають, що з моменту укладення Сторонами Абонентського договору, умови Публічного Договору про надання телекомунікаційних послуг стають невід’ємною складовою частиною такого Абонентського Договору, а їх положення є обов’язковими для Провайдера та Абонента.

1.6. Умови Договору можуть бути змінені Провайдером з обов’язковим повідомленням про це Абонентів на Сайті Провайдера. У разі незгоди Абонента зі змінами, внесеними до Договору, такий Абонент має право розірвати Договір згідно з порядком, викладеним у п.9.3 цього Договору, протягом 7 (семи) календарних днів  з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про внесені до Договору зміни. Не розірвання Абонентом Договору у вказаний строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Абонента з внесеними змінами до Договору.

1.7. При внесенні змін до цього Договору, Провайдер розміщує повідомлення про такі зміни на Сайті  не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до вступу змін в силу, окрім випадків, для яких Договором встановлений інший строк та/або порядок повідомлення про внесення змін, а також випадків, у яких Провайдер не зобов’язаний повідомляти Абонента про внесення змін. При цьому  гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті Провайдера поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.

1.8. Параметри Послуг, що надаються Абонентам, визначені умовами відповідних Тарифних планів.

2 ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ТА ПОЧАТОК ОДЕРЖАННЯ ПОСЛУГ

2.1. Абоненту надається доступ до мережі за однією MAC-адресою.

2.2. Основою для визначення і проведення фінансових взаєморозрахунків між Абонентом і Провайдером є показники конфіденційного Особового Рахунку (ОР) Абонента. ОР є індивідуальним. ОР є єдиним для розрахунків за всі види Послуг, що надаються Абонентові. Абонентові рекомендується регулярно перевіряти стан свого ОР.

2.3. При реєстрації Абонент перераховує суму, вказану у тарифному плані, яка вноситься на ОР Абонента і у подальшому використовується на сплату послуг з доступу до мережі  «МІЙ ДІМ».

2.4. Послуги з доступу до мережі «МІЙ ДІМ» починають надаватись після надходження коштів Абонента на поточний рахунок Провайдера та внесення їх на ОР Абонента.

2.5. Надалі Абонент виконує оплату замовлених послуг згідно зі своїми потребами.

2.6. При зміні тарифних планів Провайдер повідомляє про це Абонента за 10 діб за допомогою електронної пошти, якщо така вказана при реєстрації, або викладення інформації на сайті Провайдера www.moydom.org.ua.

2.7. Всі з`єднання Абонента з мережею «МІЙ ДІМ» iнiцiюються Абонентом.

2.8. Кількість сеансів не обмежується. Кореспонденція, що надійшла для Абонента, зберігається на вузлi Провайдера не більше 10 діб.

2.9. Абонент направляє запити по всіх питаннях до Провайдера , по можливості через e-mail  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в службу технічної підтримки мережі «МІЙ ДІМ» за телефоном (096) 328 99 42

3 ТАРИФИ НА ПОСЛУГИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА НИХ

3.1. Безлімітні тарифи доступу до мережі Інтернет:

Найменування тарифу      Швидкість         Абонплата, грн.       Реальна адреса        Всього, грн.

Клієнт ____ Mbit                  ____ Mbit               ________                  _________          _________

Тарифні плани на всі види Послуг, що надаються Провайдером, встановлюються Провайдером самостійно.

3.2. Перехід на інший тарифний план здійснюється особисто Абонентом на сторінці ОР.

3.3. Одержання послуг можливе тільки при позитивному стані ОР Абонента.

3.4. Інформацію про стан ОР Абонент може отримати на сервері статистики http://traf.moydom.org.ua.

3.5. Надходження коштів на поточний рахунок Провайдера відбувається за 2 - 3 дні. Якщо у дводенний строк після здійснення оплати на ОР Абонента в ОСО не надійшла відповідна сума, Абоненту потрібно надіслати копію платіжного доручення або квитанції про оплату до офісу на електронну адресу компанії “МІЙ ДІМ” – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

3.6. Для забезпечення можливості безперервного отримання замовлених та активованих Послуг, а також для забезпечення наявності постійної можливості здійснювати замовлення Послуг у будь-який час, Абонент має право вносити на свій Особовий рахунок грошові кошти у розмірі меншому обо більшому, ніж передбачений Тарифним планом.

3.7. Стягнення Оператором з Абонента плати за Послуги здійснюється шляхом списання грошових коштів з Особового рахунку Абонента кожен день у 00:05.

3.8. Всі платежі за Договором здійснюються Абонентом в національній валюті України, в готівковій чи безготівковій формі.

3.9. У випадку збільшення Щомісячних платежів в межах затверджених Провайдером та обраних Абонентом Тарифних планів, Провайдер не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до вступу змін в силу розміщує повідомлення про такі зміни на Сайті Провайдера. Якщо до дати вступу в силу змін, передбачених цим пунктом Договору, Абонент у порядку, передбаченому цим Договором, не відмовився від конкретних Послуг, або не змінив Тарифний план, із збільшенням якого він не згодний, на інший Тарифний план, то вважається, що Абонент згодний із такими змінами та після вступу змін в силу надання Абоненту таких Послуг продовжується та нарахування Щомісячних платежів за них здійснюється на змінених умовах.

4. Права та зобов’язання сторін

4.1 Абонент зобов’язаний:

4.1.1 При отриманні Послуг дотримуватись положень Договору, чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про телекомунікації» від 18.11.2003 р., Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою КМУ від 11.04.2012 р. №295, а також загальноприйнятих норм роботи в мережі Інтернет, спрямованих на те, щоб діяльність кожного користувача мережі Інтернет не заважала роботі інших користувачів.

4.1.2 Забезпечувати доступ персоналу Провайдера та його технічним представникам в Приміщення Абонента для виконання Провайдером Активації Послуг, інших своїх обов’язків, та перевірки дотримання Абонентом своїх обов’язків за Договором.

4.1.3 Надати згоду Провайдеру на обробку та використання своїх персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

4.1.4 Приймати необхідні заходи по захисту власного обладнання від дії шкідливого програмного забезпечення, перешкоджати розповсюдженню спама та шкідливого програмного забезпечення з його обладнання відповідно до вимог діючого законодавства України та з урахуванням положень Договору.

4.1.5 Своєчасно здійснювати оплату Послуг та/або Додаткових послуг згідно з встановленим порядком розрахунків у Тарифному плані.

4.1.6 Повідомляти Провайдера про відсутність Послуг, в тому числі внаслідок пошкодження Мережі Провайдера або збою обладнання .

4.1.7 Дотримуватися обмежень у користуванні Послугою, що передбачені цим Договором.

4.1.8  Не вчиняти будь-яких дій, здійснення або замах на здійснення яких передбачає встановлену в Україні кримінальну, адміністративну відповідальність.

4.1.9  Не допускати використання власного обладнання та інших пристроїв, що забезпечують отримання Послуг, для вчинення протиправних дій, а також з метою, що суперечить інтересам безпеки держави, порушує громадський порядок, посягає на честь і гідність громадян, для навмисного створення незручностей іншим абонентам, або у спосіб, який може ускладнити використання послуг Оператора іншими абонентами. Абонент зобов’язується не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації телекомунікаційних мереж, підтримки їх цілісності та взаємодії, захисту інформаційної безпеки мереж, не виконувати модернізацію та/або програмування свого обладнання, що може будь-яким чином вплинути на тарифікацію телекомунікаційних послуг у телекомунікаційній мережі Провайдера чи нормальне функціонування мережевого устаткування Провайдера, не змінювати порядок маршрутизації вхідного та вихідного трафіку, не використовувати пристрої та обладнання, що забезпечують надання Послуг, для надання третім особам телекомунікаційних послуг.

4.1.10. Забезпечувати належну конфіденційність, зберігання інформації з обмеженим доступом, зокрема, аутентифікаційних даних, а також захист такої інформації від третіх осіб, зокрема, від зловмисників, хакерів тощо.

 До такої інформації, належать, зокрема, унікальні логін (login) та пароль (password) Абонента до мережі Wi-Fi, для доступу до сторінки Особистого кабінету та до Послуг, номер Особового рахунку Абонента. Абонент несе всі ризики, пов’язані із використанням такої інформації з обмеженим доступом третіми особами, та самостійно відповідає за всі пов’язані із цим збитки, завдані йому самому, Провайдеру, іншим особам.

4.2 Абонент має право:

4.2.1 Отримувати достовірну та вичерпну інформацію про Послуги, що надаються Провайдером у відповідності до умов Договору.

4.2.2 Замовляти у Провайдера будь-які Додаткові послуги, якщо вони пропонуються Абоненту. Порядок замовлення Додаткових послуг вказаний в умовах Тарифних планів.

4.2.3 При користуванні Послугами обирати інші Тарифні плани, перехід на які дозволено Провайдером.

4.2.4 Своєчасно отримувати замовлені Послуги встановленої якості.

4.2.5 Письмово повідомляти Провайдера про будь-які претензії, пов’язані з отриманням Послуг.

4.2.6 Відмовитися від подальшого користування Послугами Провайдера та розірвати Договір у порядку, визначеному Договором та/або умовами Тарифних планів.

4.2.7 Абонент має інші права, передбачені Договором та чинним законодавством України.

4.3 Абоненту забороняється:

4.3.1 Використовувати мережеві ідентифікатори інших осіб, фальсифікувати мережеві ідентифікатори, використовувати неіснуючі мережеві ідентифікатори.

4.3.2  Замовляти та пропонувати розсилання спаму, розсилати спам.

4.3.3 Вчиняти та сприяти вчиненню будь-яких дій, що перешкоджають роботі інших абонентів телекомунікаційних послуг або нормальному функціонуванню обладнання Провайдера.

4.3.4 Брати участь у будь-яких діях, що можуть бути причиною припинення та/або порушення функціонування будь-якого елемента мережі Інтернет.

4.3.5 Відправляти мережею Інтернет інформацію, яка за своїм змістом суперечить вимогам чинного законодавства.

4.3.6  Використовувати Інтернет для розповсюдження матеріалів, що відносяться до порнографії, паплюжать людську гідність, пропагують насильство та екстремізм, розпалюють расову, національну або релігійну ворожнечу, переслідують хуліганські та шахрайські цілі.

4.3.7 Пересилати, публікувати, передавати, відтворювати та розповсюджувати будь-яким способом за допомогою Послуг програмне забезпечення та інші матеріали, повністю або частково захищені нормами законодавства про охорону авторського права та інтелектуальної власності, без дозволу власника або його уповноваженого представника.

4.3.8 Використовувати для отримання Послуг обладнання та програмне забезпечення, не сертифіковане належним чином на території України.

4.3.9 Використовувати Інтернет для розповсюдження непотрібної одержувачу, незапитаної інформації, спама.

Зокрема, неприпустимими є наступні дії:

4.3.10  Масова розсилка попередньо неузгоджених електронних листів (mass mailing); під масовою розсилкою розуміється як надіслання багатьом одержувачам, так і багаточисельне надіслання одному одержувачу; під електронними листами розуміються повідомлення електронної пошти, ICQ та інших подібних засобів особистого обміну інформацією.

4.3.11 Неузгоджена розсилка електронних листів рекламного, комерційного або агітаційного характеру, а також листів, що містять грубі або образливі вирази та пропозиції.

4.3.12 Використовувати ідентифікаційні дані (імена, адреси, логіни, паролі, номери телефонів тощо) третіх осіб, окрім випадків коли ці особи уповноважили Абонента на таке використання.

4.3.13 Фальсифікувати свою IP-адресу, адреси, що використовується в інших мережевих протоколах, а також іншу службову інформацію при передаванні даних в Інтернет.

4.3.14 Використовувати неіснуючі зворотні адреси при відправці електронних листів за виключенням випадків, коли використання будь-якого ресурсу в мережі Інтернет в явній формі дозволяє анонімність.

4.3.15 Здійснювати спроби несанкціонованого доступу до ресурсів Інтернет, проведення та участі в мережевих атаках та мережевому зломі, за виключенням випадків, коли атака на мережевий ресурс здійснюється з явного дозволу власника або адміністратора цього ресурсу.

4.4 Оператор зобов’язаний:

4.4.1 Надавати Абоненту Послуги цілодобово сім днів на тиждень згідно з затвердженими НКРЗІ та ЦОВЗ граничними нормативними рівнями показників якості. Забезпечувати правильність обліку та застосування тарифів до наданих Послуг.

4.4.2 Здійснювати повідомлення Абонентів про зміну або скасування існуючого Тарифного плану шляхом розміщення відповідного повідомлення на Сайті Провайдера або в Особистому кабінеті Абонента інформації не пізніше, ніж за десять (десять) календарних днів до вступу вищевказаних змін у дію. При цьому зміна або скасування існуючого Тарифного плану не потребує згоди Абонента.

4.4.4 Відновити надання Послуг у разі збою у роботі обладнання Провайдера та/або пошкодження Мережі Провайдера протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання повідомлення від Абонента про відсутність Послуг, або повідомити Абонента про інший строк у разі, якщо відновлювальні роботи неможливо провести протягом 1 (одного) робочого дня.

4.4.5 Приймати від Абонентів звернення, заяви, скарги та пропозиції та надавати на них відповіді у встановлений законодавством строк.

4.4.6 Виконувати інші зобов’язання, передбачені Договором та чинним законодавством України.

4.5 Провайдер має право:

4.5.1 Вносити зміни до Договору шляхом публікації змін на Сайті Провайдера і розміщення відповідного повідомлення про здійснені зміни у Договорі.

4.5.2 Встановлювати нові Тарифні плани, плату за Додаткові послуги, скасовувати або змінювати Тарифні плани чи плату за Додаткові послуги.

4.5.3 Провайдер може відмовити Абоненту у наданні Послуги у випадку наявності в Абонента заборгованості перед Провайдером.

4.5.4 Тимчасово повністю або частково припиняти або обмежувати надання Послуг у випадках, передбачених цим Договором. У разі якщо Провайдер не припинив або не обмежив надання Послуг, Абонент не звільняється від обов’язку оплатити фактично отримані Послуги. Припинення або обмеження надання Послуг може бути здійснене Провайдером без будь-якого додаткового повідомлення Абонента.

4.5.5 Здійснювати повне або часткове обмеження окремих дій Абонента в мережі Інтернет, якщо такі дії створюють загрозу для нормального функціонування телекомунікаційних мереж та/або порушують вимоги, передбачені цим Договором.

4.5.6 Залучати третіх осіб до виконання юридичних та інших дій, пов’язаних із наданням Абоненту Послуг та отриманням платежів за Договором без погодження таких дій Провайдером з Абонентом.

4.5.7 У безспірному (безакцептному) порядку списувати та переміщати помилково зараховані на Особовий рахунок Абонента грошові кошти.

4.5.8  Змінювати мережеві ідентифікатори та ідентифікатори доступу Абонента (логін) з технічних причин та з причин підвищення рівня безпеки, повідомивши про це Абонента на Сайті Провайдера та/або у Особовому кабінеті Абонента.

4.5.9 Без згоди Абонента змінювати параметри маршрутизації, якщо це не погіршує параметри надання Послуг.

4.5.10 Вести облік обсягу та вартості наданих Послуг, своєчасності і повноти платежів за їх споживання. Вищезазначений облік здійснюється автоматизованою системою обліку спожитих послуг (білінгом). Абонент погоджується, що до такої автоматизованої системи обліку спожитих послуг буде включено відомості про Абонента, які буде надано ним Провайдеру при укладені та виконанні Договору.

4.5.11 Провайдер має інші права, передбачені Договором та чинним законодавством України.

5. ОБМЕЖЕННЯ У КОРИСТУВАННІ ПОСЛУГАМИ

5.1. Провайдер має право відключити Абонента від мережі  «МІЙ ДІМ» або припинити дію Договору в разі:

5.1.1. вичерпання розміру депозиту на ОР Абонента до нуля.

5.1.2. у випадку проведення Провайдером Планових робіт;

5.1.3 у випадку передачі Абонентом прав та обов’язків за Договором третій особі без отримання попередньої письмової згоди Провайдера;

5.1.4 у випадку експлуатації Абонентом технічно несправних пристроїв, обладнання та/або обладнання,  пристроїв, які не мають виданого в установленому законодавством України порядку документа про підтвердження їх відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, якщо після направлення Провайдером відповідного попередження Абоненту, Абонент не забезпечив у встановлений у попередженні строк заміну такого обладнання/пристроїв;

5.1.5. використання мережевих реквізитів Абонента для:

а) передачі у мережу будь-якої нелегальної інформації, що не відповідає вимогам національного та міжнародного законодавства або ображає честь i гідність інших абонентів та персоналу, що обслуговує мережу  «МІЙ ДІМ»;

б) розповсюдження мережею INTERNET матеріалів рекламного, комерційного та іншого характеру, що здійснюється неналежним чином (SPAM);

в) псування або спроби псування апаратних або програмних засобів вузлових машин Провайдера або iнших абонентів мережі INTERNET, наприклад, шляхом поширення комп`ютерних вiрусiв мережею INTERNET, тощо.

г) самостійного перенесення обладнання, після його встановлення спеціалістами мережі «МІЙ ДІМ».

5.1.6. використання нецензурної лексики, що принижує гідність особи, навмисного спричинення тілесних ушкоджень персоналу, що обслуговує мережу  «МІЙ ДІМ».

5.2 Провайдер припиняє надання Абоненту Послуг:

5.2.1 у випадку відмови Абонента від отримання Послуг, здійсненої в порядку та з дотриманням вимог, що містяться в цьому Договорі;

5.2.2 в інших випадках, передбачених Договором та/або чинним законодавством України.

5.3 Припинення Провайдером надання Послуг з підстав та у випадках, передбачених п. 5.2 цього Договору, не звільняє Абонента від обов’язку погасити заборгованість за Договором (за її наявності).

6. ПОНОВЛЕННЯ ОДЕРЖАННЯ ПОСЛУГ ПІСЛЯ ВІДКЛЮЧЕННЯ

6.1. Для поновлення отримання послуг після відключення за несплату Абонент повинен внести на свій ОР суму, вказану у тарифному плані, яка вноситься на ОР Абонента і у подальшому використовується на сплату послуг з доступу до мережі  «МІЙ ДІМ».

6.2 Повторне підключення Абонента до Послуг, надання яких було призупинено/припинено, здійснюється у відповідності до умов Тарифних планів.

7. ВIДПОВIДАЛЬHIСТЬ СТОРIН

7.1 Відповідальність Провайдера:

7.1.1 За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором Провайдер  несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України і, зокрема, Законом України «Про телекомунікації», «Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг», затвердженими Постановою КМ України від 11.04.2012 року № 295.

7.1.2 З урахуванням інших положень Договору, Провайдер  відповідає за належне надання Послуг до Точки демаркації (точки розмежування відповідальності Оператора та Абонента).

7.1.3 Провайдер не несе відповідальності:

7.1.3.1 за прямі або непрямі збитки, понесені Абонентом в результаті отримання ним Послуг або неможливості їх отримання;

7.1.3.2 за якість Послуг при пошкодженнях Абонентського обладнання та/або з'єднувальних ліній Абонента, при збоях програмного забезпечення та обладнання, що не належить Провайдеру, а також у разі викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, що використовуються Провайдером для надання Послуг за Договором;

7.1.3.3 за функціонування та доступність окремих сегментів мережі Інтернет. Провайдер не гарантує можливість інформаційного обміну з тими вузлами або серверами, що тимчасово або постійно недоступні через мережу Інтернет;

7.1.3.4 за відсутність обліку платежу Абонента на його Особовому рахунку у випадку ненадходження даного платежу на поточний рахунок Провайдера;

7.1.3.5 за забезпечення безпеки Абонентського обладнання та програмного забезпечення Абонента, що використовується ним для отримання Послуг;

7.1.3.6 за ненадання або неналежне надання Послуг за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Провайдера;

7.1.3.7 за зміст інформації, що передається його телекомунікаційними мережами;

7.1.3.8 за достовірність відомостей, що надаються Абонентом.

7.1.4 Відсутність у Провайдера технічної можливості для надання Послуг Абоненту не є підставою для подання Абонентом Провайдеру будь-яких претензій та позовів.

7.2 Відповідальність Абонента

7.2.1 За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором Абонент несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України і, зокрема, Законом України «Про телекомунікації», «Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг», затвердженими Постановою КМ України від 11.04.2012 року № 295.

7.2.2 За час, протягом якого Послуги не надавалися з вини Абонента, Щомісячні платежі за такі Послуги, нараховуються та стягуються Провайдером з Абонента в повному розмірі.

7.2.3 Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення зі змінами положень цього Договору та умов Тарифних планів.

8. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

8.1 Сторони звільняються від відповідальності у випадку настання обставин непереборної сили. Під непереборною силою маються на увазі надзвичайні або невідворотні зовнішні події, які неможливо передбачити та запобігти, а саме: війна або воєнні дії, стихійні природні нещастя (землетруси, повені, зсуви, цунамі), пожежі, катастрофи, аварії та інші події, які безпосередньо перешкоджають, унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов’язань, або призводять до псування (втрати) майна, безпосередньо пов’язаного з виконанням цього Договору.

8.2 Сторони звільняються від відповідальності за порушення зобов’язання, якщо доведуть, що це порушення сталося внаслідок випадку (у тому числі викрадення, пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд тощо). Не вважається випадком: недодержання своїх обов’язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов’язання, відсутність у боржника необхідних коштів.

8.3 Сторони домовилися: обставинами форс–мажору за цим Договором додатково визнаються також наступні події: набуття чинності актами органів державної влади, що безпосередньо впливають на виконання своїх обов’язків Сторонами.

8.4 Сторона, що потрапила під вплив форс–мажорних обставин, зазначених у пунктах 8.1–8.3 цього Договору, і як наслідок не виконує зобов’язання згідно із цим Договором, повинна терміново (не пізніше 5 (п’яти) календарних днів із моменту настання таких обставин) повідомити про це іншу Сторону шляхом надсилання рекомендованого листа й надавши відповідні докази. Несвоєчасне повідомлення про форс–мажорні обставини позбавляє відповідну Сторону права на звільнення від виконання договірних зобов’язань.

9. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СПОРІВ

9.1  Суперечки та розбіжності, які можуть виникнути з виконання цього Договору вирішуються сторонами шляхом переговорів.

9.2 У випадку неможливості врегулювання суперечок та розбіжностей, які  виникли при виконанні цього Договору, шляхом переговорів, Сторони звертаються до суду відповідно до діючого законодавства України.

10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ПРИПИНЕННЯ ЙОГО ДІЇ

10.1 Даний Договір є безстроковим.

10.2 Договір може бути розірвано будь-якою зі Сторін в односторонньому порядку у випадках, передбачених умовами цього Договором та/або чинним законодавством України.

10.3 В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента у наступних випадках:

10.3.1 Незгоди зі зміною Провайдером Тарифних планів. Дане право Абонент може реалізувати протягом 7 (семи) календарних днів з моменту, коли він дізнався або повинен був дізнатися про зміну Тарифних планів;

10.3.2 Відсутності потреби у подальшому користуванні Послугами Провайдера за умови, що кошти на Особовому рахунку Абонента відсутні. Про розірвання Договору Абонент повинен повідомити Провайдера письмово, не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів.

10.3.3 Якщо Абонент попередньо оплатив Провайдеру Послуги і при цьому надав Провайдеру письмову відмову від отримання таких попередньо оплачених ним Послуг та/або розірвав Договір, внаслідок чого ці Послуги не були надані Абоненту, Провайдер повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента. При цьому Сторони Договору обумовили та розуміють, що сума Первинного платежу та разових платежів, в жодному разі не повертається Абоненту.

10.4 В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Провайдера у будь-якому з наступних випадків:

10.4.1 У разі якщо Абонент протягом 3 місяців з моменту тимчасового призупинення чи припинення надання Послуг не поповнив свій Особовий рахунок. У такому випадку Провайдер може не здійснювати окремого попередження Абонента про розірвання Договору, оскільки Договір вважатиметься припиненим у перший день після спливу вказаного 3-місячного строку, а кінцеве обладнання Абонента з цієї дати може бути відключене. У разі наявності на рахунку Абонента залишку коштів, Провайдер повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента, якщо інше не встановлено умовами Тарифних планів.

10.4.2 У разі якщо Провайдер виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди на підключення Послуги. У такому випадку Провайдер має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку.

10.4.3 У разі порушення Абонентом обмежень у користуванні Послугами, що передбачені п.4.3 цього Договору. При цьому Провайдер має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 1 (один) календарний день до розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку. За своїм розсудом Провайдер може зазначити у попередженні про розірвання Договору строк усунення порушень. У такому випадку при не усуненні Абонентом вчинених порушень, Договір вважатиметься припиненим у вказаний у попередженні строк.

10.5 У випадку припинення дії Договору Сторони зобов`язані у 14-денний термін виконати фінансові взаєморозрахунки.

10.6 Після розірвання Договору Провайдер може здійснити демонтаж абонентської лінії.

11. ІНШІ УМОВИ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ

11.1. Жодна Сторона не має права передавати свої права та/або обов’язки за цим Абонентським договором третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони.

 

11.2. Цей Абонентський договір укладений українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони.

11.3. Абонент підтверджує, що на момент підписання цього Договору він ознайомлений з положеннями діючого законодавства в сфері телекомунікацій, а також ознайомлений із умовами Публічного Договору про надання телекомунікаційних послуг, які розміщені в мережі Інтернет на сайті Провайдера www.moydom.org.ua та надає однозначну згоду на отримання послуг від Провайдера.

11.4. Абонент не має заперечень щодо повідомлення третім особам факту отримання Абонентом Послуг від Провайдера, як Інтернет-Сервіс-Провайдера.

12. ЮРИДИЧHI АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРIH

Провайдер: ФОП Небиліцин С.В.                                         Абонент:  ________________________

55201, м. Первомайськ, пров. Балтійський, 9                  Адреса:__________________________

Код ЄДРПОУ (ІПН)   2886710491                                          Код ЄДРПОУ (ІПН)______________           

1)р/р UA823220010000026001300058091                         Р\Р ______________________________

в АТ УНІВЕРСАЛ БАНК                                                             в ________________________________

2)р/р UA673052990000026007031706993                         _________________________________

в АТ КБ ПриватБанк                                                                 _________________________________

(096) 135-70-70                                                                         _________________________________

Ел.пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.                               _________________________________

ФОП на ІІІ групі. Без ПДВ.

ФОП Небиліцин С.В.                                                              ______________

         ______________       С.В. Небиліцин                                        ____________   _______________

                          (Підпис)                                                                                                            (підпис)

Б.П.